dalam samar-samar kebizian

salam.

entah apa yang membizikan diri. atau buat-buat bizi. mana-mana sajalah~

terpaksa tangguh dulu post poligami part II yang ditunggu-tunggu oleh kak akma ;p

biarlah foto-foto ini menghiasi blog yang sudah lama tak diupdate.

 
15/7/08 11.54 am ~sunyi sepi~
 
15/7/08 7.54 pm ~mudah2an terus istiqamah~

        oh ya, bagi yang masih belum mendapat perkhabaran, Ustazah Husna sudah lama selamat melahirkan anak perempuan. Aufa namanya. 3kg sewaktu dilahirkan. Tak ingat tarikhnya, dah delete sms ustazah tu, tapi kira-kira 3minggu yang lepas. Bersalin secara normal.

Ustazah yang pesan sebenarnya ni, “Siapa yang ada blog tu, bolehla letak gambar dalam blog,”

Aufa

 

“Ulwan sayang adik tak?”

Annguk.

“Akak nak bawa balik adik Ulwan boleh tak?”

Angguk juga!

Siapela yang tulis ni. Sungguh menyayangi kami.Hehe

   

yang ini.. ada bear untuk rumah kebajikan L-13
Advertisements

4 responses to “dalam samar-samar kebizian

  1. kak akma 22 July, 2008 at 9:23 am

    haha!!sengetla budak ni..apsal upload pic neddy??kamu rindu sy ye??keh3..napela x upload sekali barang-barang kebajikan yang saya hantar hari t..banyak lagi kan??haha~

    sape ye yang tulis tu..wah,saya sebagai senior pon terharu..kat mane jumpenye??musolla ker??huhu..

    ustazah mengandung pon lambat jugak sy tau..x nampak kan saiznya..hehe~rasenye die selamat lahirkan on 23hb kot..fuh,sgtla aktif ustzh ni..baru brslmn ngn die on 21hb tu after award’s day..tup2 dua tiga hari dh selamat lahirkan anak..alhamdulillah..

    tuan punya blog bile lagi??hahhhahah~

  2. kak akma 22 July, 2008 at 9:52 am

    mcm nk komen lagi..keh3~

    rindunya kat musolla..huhu~sy tahu sape yang bwkkan aufa tu!!miss yana kan??pandaikan sy?dpt jugak tengok kelibat syudep..amende la yg ditilik budak tu??=)

    btol ke kmu nk dukung die??apsal mira ckp anda x pandai dukung bayi??hahha!!x bley kawen dulu ni..kui3~

  3. novaadila 22 July, 2008 at 10:29 am

    xkesah..panggil senget ke ape. sy mmg digelar ‘kak senget’ time sek rendah dulu.. ha3

    ceh.. btpe nk upload sume pic. byk yg da rosak.seperti beg yg suda koyak..he..sori~

    tuan punya blog bila lg?? ni soaln ape ni.. kak akma, kak akma… nk jewang2, jewang sorg2 sudeh..sy still single.. but not available..hha

    erk, memang xpass dukung aufa. nsb baik xnangis je kt tangan sy. mak sy xajar cr dukung baby!! waaa..bukan salah ibu mengandung!

  4. skyhigh 26 July, 2008 at 12:33 pm

    comelnya aufa…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: